Zápis ze schůze třídních důvěrníků dne 12. 10. 2011
celkem: 24
přítomno : 13 ( 1A, 2B, 2C, 4A, 4B, 5B, 5C, 6A, 6B, 7B, 7C, 8B, 8C, )
omluveno : 5 (1B, 3A, 6C, 8A, 9B)
neomluveno: 6 (2A, 3B, 3C, 5A, 9A, 9C)
přítomen : Mgr. Vorba a Mgr. Mikluáštíková
- zástupce školy nás informoval o proběhlých SCIO testech v 6. a 9. ročnících, požádal zároveň o proplacení poplatku za toto pro dva žáky školy (kdy za 1 žáka se hradí 180,-Kč)
- informoval o projektu Comenius , kterého se účastní i 7 zahraničních škol, v naší škole by se to mělo týkat pedagogů a zástupců nejlepších žáků
- ZŠ Unesco se stalo pilotní školou pro Národní muzeum v Praze
- ve škole proběhla a ještě proběhne řada změn ve vybavení - nová knihovna, nová učebna, nové šablony, PC, dataprojektory , ...jejich financování v rámci projektů
- škola má zpracovánu novou verzi šk. vzdělávacího programu , kdy došlo k navýšení hodin v mateřském jazyce, matematice a v cizím jazyce)
- MěÚ Uh.Hradiště , jako zřizovatel školy, se rozhodl, že bude využívat prostor bývalé kotelny jako archiv města, čímž škola rovněž přijde o prostory, kdy toto měla škola využít jako gymnastický sál a pomenší sklad
- k dnešnímu dni má škola 532 žáků
- veškeré informace k tomuto jsou vždy relativně včas a podrobně vyvěšeny na webových stránkách školy
- Mgr.Miluláštiková informovala o tom, že na ples se chystá polonéza s 32 páry žáků. Z tohoto důvodu se vedení školy domnívá, že kapacita "sokolovny" ve St.městě je prostorově nedostačující. Žádala o podporu rodičů ve změně prostorů plesu.
- důvěrníci seznámeni M.Kocábovou s možností pořádání plesu na Klubu kultury v Uh.Hradišti, ale v jiném termínu - pátek 23/03/2012. Byli seznámeni s předpokládanými výdaji, náklady , možným ziskem, ..., upozorněni na určité výhody, ale i nevýhody daného. Dále pak upozorněni na to, že ples se zatím vždy , i přes svou reprezentativnost, pořádal z důvodu vytěžení maximálního zisku a použití tohoto pro žáky školy.
- v závěrečném hlasování se přítomni ve většině vyjádřili, i přes možné riziko ztráty či menšího zisku, pro uspořádání plesu na Klubu kultury.
- domluveno, že v daném termínu bude , ve stejné cenové relaci jako loni Aventis, zřejmě hrát skupina Benny-Q. Aventis ještě bude znovu požádán o spolupráci .
- mnozí tř. důvěrníci nevidí problém v zajištění hlídání prostor KK během plesu, stejně tak v uhlídání možného požívání alkoholických nápojů nezl. účastníky plesu (ne žáky školy).
- zástupkyně 2.C se nabídly s možností oslovit jednoho z rodičů, který pracuje v bezpečnostní agentuře a zjistí podmínky jejich možné spolupráce s námi během plesu
- nebudeme letos všem rodičům dávat písemné informace, využijeme el. žákovské knížky, web školy a SRPD, popř. ve spolupráci se školou vytvoříme sami propagaci plesu
- cena lístku -místenky bude 150,-Kč, cena lístku na balkon bude 80,-Kč, lístky ke stání nebudou, cena losu do tomboly bude 10,-Kč.
- dle prostorového uspořádání na KK je v hlavním sále 83 stolů (332 míst), na balkonech 96 míst
- předprodej lístků bude tradičně zajišťován SRPD a hospodářkou školy , zahájen 10/01/2012 při rodičovských schůzkách
- k dnešnímu v ybrány všechny příspěvky SRPD v celkové částce 77.400,-Kč
- důvěrníci seznámeni s hospodařením v loňském roce a s aktuálním stavem našeho účtu (viz. Hospodaření- v menu stránek)
- předložené požadavky školy na SRPD byly prodiskutovány a schváleny (podrobný rozpis viz. Hospodaření - v menu stránek)
V diskusi zazněly dotazy, připomínky :
1) používání sprch v tělocvičnách - za poplatek pouze pro cizí uživatele tělocvičny, ne pro žáky
2) nevhodnost otevřených odpadkových košů na dívčích WC skrze jejich obsah
3) dotaz na vedení školy - je možnost někde skladovat nalezené-ztracené věci, popř. kde mají se možnost žáci i rodiče na dané informovat (p.školník, p. hospodářka, p.uklizečky, ... ?)
4) je možno zprostředkovat žákům starších ročníků aktuálnější a pro ně atraktivnější formou informace o drogách,kouření cigaret, trávy, domácím násilí....... a dalších sociálně patologických jevech - třeba za účasti OSPOD, SVP Help, .. .?
zapsala : M.Kocábová